fredag 8 januari 2016

Godnatt

Imorgon skulle vi ha åkt till Göteborg, men resan blir inställd!
Jag hade bokat ett jättefint superior-rum på 7:e våningen med terass på Scandic Rubinen mitt i stan, och tänkte överraska familjen med en hotellövernattning, indisk mat, shopping, hotellfrukost och en heldag på Universeum som en fin avslutning på jullovet... Men Noel har varit ett monster rent ut sagt den senaste tiden, och efter ytterligare ett utbrott imorse så bestämde jag mig för att avboka resan - det blir liksom inte kul och avslappnande att åka iväg med ett barn som beter sig som han; gapar, skriker, surar, svär, slår i dörrar och käftar emot ALLT man säger... :-(

Tänkte försöka hitta på nåt kul med Alva i helgen i alla fall, och gick in på Aqua Vitalis hemsida för att boka in oss på en mysig mamma/dotter-spa-dag på söndag, men då var det fullbokat... Jag ger upp!!!

Inga kommentarer: