söndag 24 augusti 2014

Söt-chock

Alltså, jag är inte förtjust i katter över huvud taget, men kolla in den här... Jag döööör!!!
Om jag någonsin skulle få för mig att köpa en katt så skulle jag köpa den här... Såååå himla skön!

Kvällen har spenderats hemma hos Camilla och tjejerna, och det är lika mysigt varje gång! Idag fick jag dock världens allergiska reaktion trots att jag hade tagit en tablett innan, och det var ju mindre kul :-(

Men vi har skvallrat och pratat skit och ventilerat och fikat och käkat kvällsmat, så jag har inget att klaga på - en urmysig lördagkväll, helt enkelt!!!

Natten till idag hade Alva en kompis som sov över här och de vaknade redan kl 06.45 imorse (och väckte Noel), så jag håller tummarna för att vi får sovmorgon imorgon!

Godnatt allihopa...

Inga kommentarer: