torsdag 14 augusti 2014

Dötrött

Idag hämtade jag ut min Veggie Twister som jag har väntat i evigheter på, och den var superkul! Noel fixade gurkan till maten, och den lär absolut användas mycket här hemma... Andra sidan av mackapären skulle göra "spagetti" av gurkan, men det verkar dock inte fungera (den kanske i och för sig är felinställd; jag har inte hunnit utforska den så noga än)...

Inatt vaknade jag flera gånger av M:s snark-apparat, så när klockan ringde strax efter klockan fem imorse var jag ett vrak :-(
Somnade nu ikväll när jag nattade Noel och somnade efteråt på soffan, så nu ger jag upp och går ner och lägger mig!

Hoppas att jag får lite tid över i helgen för nu känner jag att det finns litegrann som jag vill reflektera över och blogga om, bl a frågan om att förbjuda tiggeri samt om man som bartender ska neka en ammande kvinna att köpa vin - spännande ämnen, va!?!

Men nu ska jag som sagt sova... Godnatt!

Inga kommentarer: