onsdag 20 augusti 2014

Godnatt

Förmiddagen var riktigt produktiv idag - jag ringde och felanmälde spisen (vi ska få en ny - jippie!), jag pratade med en barnläkare på telefon och han skrev ut en adrenalinspruta mot Alvas jordnötsallergi, jag bokade in ett blodprov för Alvas del på torsdag förmiddag (för att utreda ytterligare allergier) och jag var själv på besök på Vårdcentralen och kollade till mina leverfläckar...

Efter besöket på Vårdcentralen gick jag in på Apoteket för att hämta ut Alvas spruta, men då visade det sig att läkaren hade skrivit ut den i vuxen-dos, så jag vågade inte ta ut den förrän jag får bekräftat av läkaren att det är rätt variant!

Sedan gick jag till jobbet och betade av ett 8-timmarspass... Och nu ikväll har jag suttit och tjôtat med Camilla i telefon i 1 timma; nu är det dags att sova!

Imorgon väntar jobb kl 9.30-19...

Inga kommentarer: