fredag 29 augusti 2014

Helt ärligt!??

Alltså, helt ärligt - VEM vill ha in den här pajasen i riksdagen!?!

Jag börjar känna mig riktigt nervös inför valet och har inte bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på än, med det blir ju definitivt inte SD, Centern, Folkpartiet, Moderaterna eller FI...

Det lutar åt Vänsterpartiet eller Miljöpartiet, men det finns tyvärr inget parti som jag ställer mig bakom till 100%... Ett alternativ skulle ju kunna vara att rösta på Socialdemokraterna bara för att förhindra att Moderaterna får behålla makten, men då röstar jag ju inte med hjärtat eftersom jag inte ställer bakom deras politik... Eller ja, en del punkter är ju bra, men långt ifrån alla!

Jag skulle vilja blanda lite från några olika partier, men det går ju tyvärr inte ;-)

Nu är det hur som helst dags att sova - imorgon börjar jag att jobba kl 06.00... Fram till kl 16.30...
Väckarklockan ringer om fem timmar!!!

Inga kommentarer: