måndag 18 augusti 2014

Paradise Hotel

Alltså, det bär ju emot att erkänna det, men jag ÄLSKAR dokusåpor!!!
De som är med är ju ljusår ifrån hur man själv är som person, och jag antar att det är det som gör det så fascinerande... Ikväll började Paradise Hotel, och jag satt ju såklart som fastklistrad framför teven kl 22.00 ;-)

Tänkte skriva lite om deltagarna och vad jag tycker om dem, men jag finner inga ord efter första programmet! Tjejerna är ju bimbos som vanligt, och killarna i årets säsong är ju hur töntiga som helst... Men i nästa avsnitt kommer det nya - spännande!

Nu ska jag försöka att sova!

Imorgon ska jag till Vårdcentralen och kolla upp mina leverfläckar; jag har en mellan brösten och en mellan tårna som jag oroar mig för, så det är lika bra att få det gjort! Och så tänkte jag be dem att kolla igenom hela kroppen när jag ändå är där...

Håll tummarna för att jag inte har cancer!

Inga kommentarer: