söndag 23 mars 2014

Vart tog helgen vägen?

Hjälp vad den här helgen har gått fort; jag fattar inte att det är dags för jobb imorgon igen...

Speciellt den här dagen har bara flugit förbi; jag gick upp vid nio, drack en kopp te, sminkade mig, skjutsade Alva till basketträningen, åkte till Arken zoo och ställde tusen frågor om dvärghamstrar och köpte lite smådjurstillbehör, åkte hem och började fixa iordning med hamsterburen, Alvas kompis kom hit, åkte till lillebror och lämnade Puma-skorna, vidare in till H&M och lämnade tillbaka M:s jacka, åkte upp till Jack & Jones och köpte två (!) nya jackor, in på Din sko och köpte nya skor till M, åkte till Ica och handlade, hem och laga mat (stekt fläsk med blomkålsmos och lingonsylt), åkte och hämtade min tingade/förbetalda dvärghamster och tillbaka hem för att installera hamstern i buren, skjutsade hem Alvas kompis, åkte till Apoteket och köpte bandage till M:s ben (han skadade sig på wushun tidigare i veckan), hämtade upp Nicole efter jobbet och sen åkte vi på kalas i Ryd, överlämnade hamstern till ett överlyckligt födelsedagsbarn, kom hem vid 19.30-tiden och dukade fram kvällsmat, borstade tänderna på båda ungarna och för 20 minuter sedan somnade Noel. Alva är fortfarande vaken...

NU ska jag plana ut i soffan.... ;-)

Inga kommentarer: