lördag 29 mars 2014

Cykelutflykt

Oj, vad barnen har haft det bra med sin pappa idag medan jag har jobbat! Noel är jätteduktig på att cykla ;-)

Just nu ligger jag i sängen och är döhungrig! Jag åt en fralla till frukost kl 10.10 och en räksallad till lunch kl 12.30, och efter det så har jag inte ätit någonting... På mina två första raster på jobbet var jag verkligen inte hungrig, och när jag hade sista rasten var klockan redan åtta och då var det ju liksom för sent att äta något...

Imorgon kommer jag att tidigarelägga min fasta, för utan frukost i rimlig tid får jag nog räkna med världens migränanfall :-(
Och det går ju inte när jag jobbar HELA dagen (kl 10.30-19.30)...

Hur som helst - sov gott allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan väl verkligen inte vara bra att äta sista målet 12.30