måndag 31 mars 2014

Tidig frukost

Igår mådde jag ju skitdåligt hela dagen och inatt sov jag knappt någonting; jag somnade strax efter klockan tolv och vaknade både kl 3 och 5 av att Noel började illgråta (mardrömmar?)... Och sen ringde väckarklockan kl 06.30...
Jag var heeelt död!!!

Upp och åka med Noel till tandläkaren, tillbaka hem och skjutsa Alva till skolan och sen ville jag bara soooova! Men Noel var jättepigg, så jag fixade frukost åt oss två istället och sen satte jag på en film och lade mig och vilade på soffan... Skönt!
Tanken var ju egentligen att vänta med frukosten till typ elva, men jag kände att jag inte ville hålla på och mixtra med maten efter migränanfallet igår så jag åt redan klockan nio; äggröra samt en ost-och baconkorv...

Sen stod jag mig till lunchen klockan halv två, och då åt jag en portion zucchini- och köttfärsgratäng... Kvällsmaten åt jag vid sju; en dubbel osthamburgare ;-)

Inga kommentarer: