söndag 19 maj 2013

En svacka

Just nu har jag hamnat i en liten svacka igen och tycker att det mesta är skit och pisstråkigt, men jag vet ju samtidigt att det ger med sig så småningom...

Idag har jag druckit upp nästan en hel 1 1/2-liters flaska Pepsi Max; där har ni förklaringen till varför jag måste förbjuda mig själv att dricka det under veckorna och begränsa det till 1-2 dagar/vecka; jag dricker det istället för vatten och för att "trösta" mig...

Nu är det dags att sova! Jag har tagit ut en semesterdag på söndag då Alva spelar klassfotboll, och tog en extratid imorgon istället kl 06.45-14.15.
Och på kvällen så ska vi hem till en kompis och gosa med nyfödd bäbis ;-)
(Det har vi förresten gjort idag också - vi har varit hemma hos brorsan och gosat med lillsnorpan)...

Sov gott allihopa!

Inga kommentarer: