torsdag 30 maj 2013

Chokladmousse

När det är "den" tiden i månaden så får man unna sig... Moussen blev extra god eftersom M gjorde iordning den ;-)

Nu är det dags att sova!
Imorgon så jobbar jag kl 07.30-15.30; Noel är fortfarande lös i magen, men jag pratade med Sjukvårdsupplysningen förut och de tyckte att han kunde gå till dagis... Han är ju inte "sjuk"! Tidigare har han klagat på ont i magen också, men inte idag. Däremot så är han JÄTTERÖD och öm i rumpan efter allt bajsande, så jag ska köpa med mig Inotyol efter jobbet. Stackars lilla gubben :-(

Imorgon är det premiär för "Allsång på krogen" på Husaren, och jag är riktigt sugen på att gå dit och dricka öl och sjunga och dansa - herregud, jag har ju inte varit ute på krogen på flera år!!!
Men vi får se hur det blir...

Inga kommentarer: