fredag 27 februari 2009

På väg till bussen.


Och har ni sett? Solen skiner och snön håller på att smälta bort helt. Underbart! Förresten, jag behöver eran hjälp - som ni har sett på alla mina kort har jag lååångt hår, men det är supertunt och slitet och tovar sig hela tiden, så nu har jag bestämt mig för att klippa mig... Och jag behover råd om hur! Säg inte page till axlarna bara, för det får mig att se ut som en gris med 7 dubbelhakor... Jag måste ju klippa upp det för att få volym, men jag vet inte hur jag ska göra med längden och med luggen. Hjälp!
Oj, nu är jag framme vid jobbet redan... Hejdå igen!

2 kommentarer:

Helen sa...

klipp dig som mig.. hel lugg åsså lite uppklippt lite överallt.. jag har lite längre än axlarna...
kram

Anonym sa...

Ähh, klipp dig som Robyn, hon är cool..