onsdag 4 februari 2009

Jag har fått ett nallebud!


Har ni sett vilken otroligt söt nallebjörn jag har fått!? Det är en skyddsbjörn med små vingar på ryggen...och jag fick den på posten av min underbara vän Jenny. Åh, jag blev så glad! Jag blir så glad och tacksam när jag tänker på alla fina och omtänksamma människor jag har runt omkring mig... Och tvärtom också, för den delen - det är faktiskt vissa jag är förvånade över att de inte har hört av sig. Men det är väl så att det är i såna här situationer man inser vilka som är ens riktiga vänner. Tack till er! Nu ska jag gå upp och natta Alva - hon är jättetrött ikväll...

4 kommentarer:

Helen sa...

va gulligt..
lite kan pigga upp såå mycket.. kram kram
finns här för dig gumman

Anonym sa...

Jag funderade och analyserade för ett år sedan vilka av mina vänner jag kunde vara tan och vilka som brydde sig om mig etc. Det var vettigt tyckte jag. Väldigt fin present!

Anonym sa...

Vilken söt:)
Nallebudet brukar jag också använda mig utav..
Kram

Anonym sa...

Hej igen!
Vilken söt grej att få, det värmer så mycket när man får något oväntat.

Så speciell också, hoppas att du mår lite bättre.

Kramar om dig