söndag 22 februari 2009

Det blev ingen bil...

Nej, vi hittade ingen bil i Älgarås, men så var det ju typ världens sunkigaste ställe vi var på också! Det var skitigt och sjabbigt, och bilarna stod utomhus så M fick själv skrapa rutor och grejer innan han provkörde bilen. Han provkörde en söt liten röd Nissan micra -95, men ägaren innan hade rökt i bilen så den var helt inpyrd av tobaksrök - äckligt! 
Efter det var vi på Bilia här i stan också, och där hittade vi en fin Renault Megané som jag kan tänka mig. Den kostade 39 000 kronor och var jättefin, men vi får väl se vad banken säger om lån och sånt...

Tidigare idag var vi ute i huset och hämtade nycklarna, så nästa helg flyttar vi!!!
Jag vet inte riktigt vad jag känner inför det... eller ja, jag vet ju vad jag känner egentligen (jag vill INTE dit över huvud taget!!!), men jag har ju valt att ge det en chans och nu är det liiiite för sent att fega ur... Men jag har berättat för M precis vad jag känner och tycker så att han vet om det, men jag tycker lite synd om honom för han är verkligen helt eld och lågor över att flytta dit och tycker att det känns skitbra!!! Ja ja, funkar det inte får vi väl flytta eller så får han bo kvar... Jag menar, det är 3 månaders uppsägningstid, så man är ju inte fängslad mot sin vilja där ute.

Nej, nu är det nog dags att krypa till kojs, för bussen går kl 06.20 imorgon... Puh! Och jag som är så morgontrött - jag HATAR verkligen att gå upp tidigt på morgonen.
Godnatt!

Inga kommentarer: