måndag 2 februari 2009

Mitt fina smycke!


Det här fina halsbandet älskar jag, och har jag fått jättemycket beröm för. Jag beställde det av en tjej på nätet, och jag hittade henne av en slump när jag sökte på "namnsmycken". Många designers tar ju hutlösa priser för sina verk (flera personer har frågat om mitt smycke är Efva Attling), men mitt halsband kostade bara 329 kronor. Tänkte passa på att tipsa om hennes sida: www.solx.se. Såg att hon har börjat sälja ringar nu också, och de var jättevackra! Åh, vad det är mycket man vill ha! Snart är det ju Alla hjärtans dag också - undrar om man får något i år?

1 kommentar:

Helen sa...

åh så fint,, jag fick ju av pär när jag fyllde år-- det är två såna brickor med barnens namn men det står åt andra hållet.. .. smartare så som det är på din.. dessutom är mitt från namnsmycket.. dyrt dyrt..