tisdag 10 februari 2009

Jaha...

...då var det dags för ett besök hos kuratorn igen... 
Hur inspirerande ser vårt sjukhus i Skövde ut egentligen? Den här gråa byggnaden i samband med det här gråa skitvädret gör ju att man kan bli deprimerad för mindre... 
Men jag måste ändå erkänna att det är skönt att man har fått möjlighet att gå hit och prata av sig lite varannan vecka - jag hoppas att jag får fortsätta gå hos min kurator, för jag känner att det är bra för mig. Helst skulle jag nog vilja fortsätta gå och prata med någon en gång i månaden i resten av livet, men jag vet inte om man bestämmer sånt själv... Tänk om hon inte tycker att jag behöver komma tillbaka någon mer gång efter idag. Hmm...
Lyssnar för tillfället på Lady GaGa i Ipoden, och hennes skiva "The Fame" är riktigt bra - värsta partyskivan! 













Inga kommentarer: