måndag 9 februari 2009

Jag är kääääär!!!

I Lars Winnerbäck! 
Har precis kollat på dokumentären "Solen i ögonen" och på det där programmet med en norsk programledare där Winnerbäck var med för någon vecka sen, och jag är helt såld alltså! I och för sig har jag hängt med sedan han slog igenom i slutet på 90-talet, men... vilken människa! Han är så otroligt bra! Jag är lite nyfiken på hur hans son ser ut... och hans ex... Äh, hon är säkert jätteful! Men ändå... hon har ju fått pussa på honom...
Shit, vad flummigt det här inlägget blev. 
Jag tror nog att jag nöjer mig med bloggandet för ikväll, och kollar på några avsnitt av Grey´s anatomy istället... Och drömmer om fina Lars Winnerbäck inatt... hi hi.... Godnatt! 

1 kommentar:

Lina sa...

Lasses ex Anna finns med på bakomfilmen på DVD:n Live i Linköping. Kolla in det om du är nyfiken :)