lördag 6 december 2008

Vi har skrivit kontrakt!!!

Vi har precis kommit hem efter att ha skrivit på kontraktet, så nu finns det ingen återvändo... Inte för att jag vill det heller i och för sig, men nu är det verkligen definitivt! På torsdag ska M sluta tidigare på jobbet så att vi kan åka in till stan och säga upp den här lägenheten tillsammans, och sen bär det iväg till Alvas dagis för lussefirande. Det ska bli så himla mysigt! Förra året missade vi lussefirandet, för då låg Alva hemma med feber... I år har jag köpt världens sötaste tomteklänning åt henne - hon kommer bli så fin!
Nej, nu ska jag kolla på ett avsnitt av Grey´s anatomy, och sen ska jag sooooova! Jag sov så himla dåligt inatt plus att det var helt hysteriskt på jobbet idag, så jag känner att jag behöver all vila jag kan få. Hade huvudvärk förut också, så jag känner mig halvt avdomnad av värktabletter.
Sov gott, allihopa!

1 kommentar:

Helen sa...

va härligt.. fick ni flytta in en månad senare??
kul att det blir lucia i år.. thea ska vara tomte m klänning å leo pepparkaksgubbe..
bilder kommer väl sen på söta alva.. kram