måndag 8 december 2008

Jenny har fått en bäbis!!!

Tidigare idag fick min kompis Jenny en liten dotter, och allt hade gått jättebra! Vilken julklapp...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Nu är det snart tre år sedan Alva föddes, och som tur är börjar min mardrömsförlossning att blekna i minnet... Som jag nog har skrivit förut är den det värsta som jag har varit med om i hela mitt liv, och jag skulle inte för någonting i världen kunna tänka mig att göra om det... Om jag mot all förmodan skaffar fler barn någon gång, tänker jag KRÄVA kejsarsnitt från den dagen jag ser det blåa plusset på stickan... Och sen får folk säga vad de vill om naturliga förlossningar och att det är det bästa för barnet, för jag tänker ALDRIG mer göra om det!






1 kommentar:

Helen sa...

jag fick ju akut snitt första gången å sen blev det planerat snitt.. jag bröt ihop när läkaren tyckte jag skulle prova igen.. så han sa nej ok jag förstår nu att du inte vill sen var det klart.. skönt skönt