onsdag 10 december 2008

God morgon!


Snart är det dags att gå till jobbet, och jag är inte alls sugen på det idag... Vaknade med världens huvudvärk i morse, och har precis svalt ner en värktablett - värken beror nog på all glögg jag surplade i mig igår hos en kompis. Det måste ju vara MASSOR av socker i glögg?! På tal om socker så MÅSTE jag ta tag i min vikt igen - nu har jag gått upp löjligt mycket på kort tid, och jag har liksom inte orkat engagera mig. Ska man göra som alla andra och börja på allvar igen efter nyår? VV? GI? Viktklubb? Faan, vad tråkigt (men ack så nödvändigt)...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en av dom som ska börja på nytt efter nyår:)

Helen sa...

var är du gumman?????
jag börjar efter nyår igen jag.. kanske med ett nytt jobb åsså om jag har tur.. kram

Helen sa...

Nu börjar jag bli orolig att nåt har hänt... det är 10 dagar sen du bloggade.. kram