tisdag 2 december 2008

Ha ha ha...

Alltså, det finns så mycket sjukt roliga grejer man kan hitta på Internet - titta bara på den här bilden! Är den inte helt underbar?!
Samtidigt som jag garvar åt den här bilden sätter jag skrattet lite i halsen, för jag har så dåligt samvete för att jag betedde mig som en idiot mot min underbara lillebror i söndags... Han ringde för att höra hur jag mådde, och tyvärr råkade han ringa precis när jag och M var mitt uppe i vårt gräl, så jag var fullständigt vansinnig och gapade och skrek och sa dumma saker i telefonen... Och han ville bara vara snäll och kolla läget... Jag känner mig verkligen som en idiot! Och eftersom jag vet att han brukar läsa min blogg så får han den första offentligt ursäkten här, och den andra kommer när vi träffas.
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!!

Inga kommentarer: