onsdag 17 december 2014

Popcorn

Tänkte unna mig lite popcorn till finalen av Paradise Hotel och brände sista påsen micropopcorn :-(
Men så kom M hem från julbordet och köpte med sig en hel påse Estrella popcorn till mig istället = 4 pp för 1/2 påse... Gulligt!

Eric och Paow vann, förresten - grattis!!!

Nu ska jag försöka att sova! Drack 1/2-liter Pepsi Max nu ikväll för ovanlighetens skull, och känner mig tyvärr hyfsat pigg! Imorgon ringer väckarklockan kl 05.20, och såvida det inte spöregnar ute så blir det en promenad till jobbet...

Idag har jag på tal om något helt annat ätit en massa skräp - två små knäck, en dröm, två skumtomtar, två Paradis-praliner, popcorn och 1/2 Daim... Sååå onödiga saker att lägga points på (men väldigt gott för stunden ;-)
Nåja, så länge man håller sig inom det tillåtna så får det gå an...

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: