måndag 29 december 2014

M fyller 41 år idag ;-)

Ni vet den där ljuvliga nötbiskvin från Falköping som jag tjatar om konstant!?!
Kolla in bild nummer 2...
En kollega i bageriet ordnade en 10-bitars sådan biskvi som jag ställde fram som fika nu ikväll ;-)
M dog nästan...

Och jag var så himla nöjd, för efter min sushi så var jag uppe i mina dagliga 26 pp... Men så var jag ju tvungen att provsmaka på "tårtan" också, så nu har jag redan norpat 7 pp från veckobonusen...

Men jag är taggad så in i tusen igen, så jag har bestämt mig för att inte skippa räknandet på nyår, utan köra på som vanligt! Funderar på att göra iordning en sån där citronfromage från Ekströms för bara 2 pp till dessert! Med färska hallon till... Och kanske en Noblesse i...

M fick i alla fall en Sodastream samt ett par FiveFingers (barfotaskor) i present, och han var supernöjd ;-)

Inga kommentarer: