torsdag 11 december 2014

Julshow

Idag jobbade jag kl 06.45-17, och direkt efter det var det dags för julshow med Alvas klass och 3:orna... De var så himla duktiga!
Och Alva gick fram och läste två olika texter = stolt mamma ;-)

Nu ikväll har jag och M kollat på finalen av Big brother, och Anders vann - helt klart en värdig vinnare! Jag höll ju som ni vet på Anna, men det känns rätt ändå... Fy, vad jag kommer att sakna programmet nu bara :-(

Nu är det dags att gå och lägga sig igen... Imorgon ringer väckarklockan kl 07.20 och jobb väntar mellan kl 09.15-18.15...och sen är det ledig helg! Som dock är fullproppad med aktiviteter redan - vi börjar med handbollscup på lördag morgon klockan åtta, fortsätter med julklappsshopping på Elins esplanad med nära och kära och avslutar med en julkonsert i kyrkan på kvällen... Och på söndag förmiddag är det handbollsträning för Alvas del och sen pysseldag på Aspö...

Ligger här i sängen och känner mig helt svullen; jag har varit i Paradis-asken ikväll igen och käkat upp tre bitar därifrån samt 1/2 Daim... Fokusera, Åse!!! (Håller mig SJÄLVKLART inom mina ramar, men vill egentligen bara "unna" mig att äta godis en dag i veckan)...

Inga kommentarer: