måndag 15 december 2014

Godmorgon

Jag har helt och hållet snöat in på knäckebrödet "Ryvita sesam" - det är alldeles sprött och salt och gott...

För övrigt så är det dags att gå till jobbet snart; tyvärr så regnar det ute, så jag hoppas att M kanske kan komma hem från jobbet en snabbis och skjutsa oss!

Idag visade vågen på ytterligare -0,3 kg och det känns så himla bra att det går åt rätt håll! Den här veckan tänkte jag försöka att avstå ALLT godis och annat sött, så att det verkligen känns lite extra på julafton när jag tar en "fri dag"... Hur gör ni andra Viktväktare i jul - kör ni stenhårt eller ska ni tillåta er att äta fritt under flera dagar? Eller en dag?
Jag känner att det räcker med EN dag att festa loss på, annars blir det så himla svårt att återgå till räknandet sen! Och dessutom så vill man ju inte gå upp typ 2-3 på en vecka som det har tagit snarare typ två månader att gå ner...

Inga kommentarer: