torsdag 11 december 2014

Bloooood

Helt ärligt så skulle jag behöva ha en blodtransfusion en vecka varje månad; det känns som att jag inte har en droppe blod kvar i kroppen efter den här dagen... Jävla mens!

Dessutom blir jag så jäkla lipig av mig, så jag var tvungen att gråta en skvätt medan jag duschade nu ikväll... Jag tänkte på en av våra goa stamkunder - han drabbades av svår cancer för ett tag sedan, lyckades bli helt frisk och strålade som en sol när han berättade det och idag sa han att skiten var tillbaka :-(

Livet är så jävla orättvist!!!

Jag tänker på hans dotter som är jämngammal med mig - vilken pissig jul hon får...
Och jag tänker såklart på personen i fråga; kommer han att klara det? Orkar han gå igenom allt en gång till?

Jag är så jävla trött på att döden gör sig påmind så ofta i mitt liv...

Nu ska jag försöka att nollställa hjärnan och sova; imorgon ringer väckarklockan kl 05.20 och det blir en promenad till jobbet (jag gick faktiskt idag också)...
Och senare på kvällen blir det julshow med Alvas klass ;-)
Och ytterligare lite senare blir det dubbelavsnitt och final i Big Brother!!!

Inga kommentarer: