torsdag 8 maj 2014

Sakta, men säkert...

Jaaa, inte går det fort för mig med viktminskningen här, men jag känner ingen stress heller... Det får ta den tid det tar!
Och med tanke på att jag fuskar lite titt som tätt och äter kolhydrater (senast igår så blev det ju en portion ris till maten), skjuter på fastan samt rör mig typ nada så kan man ju inte räkna med att det ska ge några resultat på vågen heller... Självförvållat, med andra ord. Inga konstigheter...

Imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i halsen, och i samband med täppt näsa och en hosta från helvetet så mår jag med andra ord inte ett skit bättre - när ska den här förkylningen ge med sig egentligen!?!
Nu har jag legat här på soffan i fyra dagar och jag känner att livet passerar revy där utanför... Nu vill jag bara bli frisk igen!!!

Inga kommentarer: