lördag 24 maj 2014

Hungrig...

Nu blev jag helt plötsligt hungrig och nästan lite illamående, men jag skulle aldrig få för mig att äta något så här sent... Idag har jag ätit detta:

08.30 Ett microbröd med ost och skinka
15.30 Kasslergryta och sjögräsnudlar
19.50 Ett kokt ägg

Jag inser att jag äter ganska lite och att det kanske inte är det bästa för förbränningen, men matlusten/aptiten försvinner verkligen när man äter enligt LCHF - jag är nästan aldrig hungrig!
Det kokta ägget som jag åt strax innan klockan åtta var egentligen helt oplanerat också, men jag kom på att jag inte hade tagit min järntablett idag och ville inte ta den på fastande mage...

Förutom maten idag har jag druckit två koppar te, en sockerfri Redbull, Pepsi Max samt vatten...

Nu är det dags att sova!
Imorgon är det Mors dag... Saknar mamma :-(

Och så är det ju dags att rösta också... Egentligen känns det här valet ganska ointressant, MEN jag ska utnyttja min demokratiska rättighet och gå och rösta - det blir väl Miljöpartiet eller Vänsterpartiet, som vanligt! Jag tycker att det är så himla töntigt att vissa inte vill säga vad de röstar på; vad spelar det för roll liksom... Våga stå för din åsikt!

Nåja, godnatt allihopa ;-)

Inga kommentarer: