torsdag 15 maj 2014

Jag ger upp...

Efter 7 lopp hade jag 7 rätt... I sista loppet kommer min spik tvåa, och min första reserv vinner!
Vet ni vad det gav för utdelning!??

2:-/andel.........

Nåja, nu ikväll har jag och M kollat på andra delen av True detectives i alla fall, och den är riktigt bra! Skruvad...

Och så har vi hunnit med ett besök på Noels dagis idag också = Förskolans dag... Det var typ vernissage, och de visade upp massor av fina saker som barnen hade gjort ;-)
Vi bestämde även med en annan mamma att Noel ska följa med dem hem om en vecka - han börjar bli stor nu, min lille bäbis... Följa med en kompis hem är stort!!!

Nu är det dags att sova - imorgon jobbar jag kl 9-17, och på kvällen ska jag och ungarna fredagsmysa själva medan M ska ut på en after-work med sina arbetskamrater. Jag funderar på att unna mig en god portion sushi ;-)

Och på tal om att "unna sig" så har det gått åt hel...e för mig hela dagen - vitt bröd, potatis, choklad och snacks... Jag är nere i en riktig diet-svacka nu :-(
Men jag kommer tillbaka!!!

Godnatt...

Inga kommentarer: