måndag 27 januari 2014

Ytterligare en matbild...

Jag åt världens godaste middag nu ikväll; fyra köttfärsbiffar med stekt lök, blomkålsmos (med Crème Bonjour vitlök, smör, grädde, salt och svartpeppar), champinjonsås samt Önos lågkalori-lingonsylt... Och ett glas Cola Zero!

Dock så var maten inte färdig förrän kl 19.30 och jag försöker ju att ha mitt ätfönster mellan kl 11-19, så jag får helt enkelt dra ut lite på frukosten imorgon...
Och det blir nog inga problem; jag börjar ju inte att jobba förrän kl 14.45 och har hela förmiddagen ledig ;-)

Idag blev det alltså tre mål mat - detta till middag, fyra biffar och coleslaw till lunch samt tre kokta ägg till frukost. Jag är mest nöjd över att jag har låtit bli småätandet... Och så är jag ju himla nöjd över promenaden till jobbet också!
Det blir en promenad imorgon med... Och på torsdag!

Inga kommentarer: