fredag 24 januari 2014

Kan det verkligen stämma?

Herregud, igår vägde jag 74,4 kg och idag 73,6 kg = -0,8 kg på en dag...

Och nu ska jag göra en "fusk"-grej - jag tänker använda dagens resultat som veckoresultat istället för gårdagens! Jag behöver boosta mitt ego lite, och det är ju egentligen strunt samma vilken dag i veckan man väger sig; huvudsaken är att det är samma vecka... Det känns ju bättre med ett minus än ett plus, så vi skyller på att det var fel på vågen igår ;-)

Så mina resultat ser ut som följande:

Vecka 1: -1,4 kg
Vecka 2: -1 kg
Vecka 3: -0,5 kg

Totalt -2,9 kg på 3 veckor...

2 kommentarer:

Lott sa...

Det kan säkert stämma. Beror ju på vad du ätit dygnet innan. Mycket salt o kolhydrater binder ju vätska

Helen sa...

Härligt!!!! För mig blev det 0.3 ner 73.3 står vågen på nu så 2.2 kg har jag lyckats me på tre veckor
Kram kram