onsdag 29 januari 2014

Hungrig...

Just nu är jag faktiskt vrålhungrig och magen kurrar som bara den, men det är ju bara lite mer än en timma kvar tills jag "får" äta så jag ska nog stå ut ;-)

Idag är jag ledig så jag och Noel slappar för fullt här hemma! Och när vi har hämtat Alva på skolan sen så ska vi åka bort till barnens kusiner en sväng så att de får leka av sig lite...

Förut smygvägde jag mig på vågen där nere och jag hade gått ner 0,3 kg sedan förra veckan... Visst är jag glad över varje tappat hekto, men jag vill att det ska gå fortare!!! Samtidigt så får det ta sin tid; huvudsaken är att man mår bra under tiden... Och LCHF mår jag verkligen bra av ;-)

Det känns som att jag är inne i ett riktigt flow just nu - jag är inte ett dugg sugen på att "fuska" och det känns riktigt bra!
Sitter och klurar på vad jag ska äta till middag idag; det lutar åt köttfärsbiffar idag igen... Och till frukost så får det nog bli en krämig äggröra med ost ;-)

Inga kommentarer: