onsdag 29 januari 2014

Fett ;-)

Min lillebror är en stor inspirationskälla, och hans råd till mig var att äta mer fett - sagt och gjort = till frukost/lunch/middag kl 13.00 så blev det fyra köttfärsbiffar med vitlökssmör samt fyra skivor stekt bacon, och nu till kvällsmat så stekte jag två ostägg (stekta ägg med gräddost på)...

Nu är jag mätt och belåten, och tänker avsluta kvällen med en god kopp te! Imorgon väntar jobb kl 6.45-17.00 inklusive ett styrelsemöte med fackklubben.

Jag har väl förresten inte berättat att jag har gått ur klubben, va? Det finns en mängd orsaker till att jag valde att inte vara med längre, och även fast det känns tråkigt så känns det som rätt beslut. Imorgon går jag ur officiellt, även om jag underrättade ordföranden i klubben om mitt utträde för flera veckor sedan...

Nu ska jag plocka upp Noel ur badkaret och sen ska vi kolla på hans favoritprogram på Barnkanalen - Labyrint ;-)
(Alva och M är och tränar wushu)...

Inga kommentarer: