måndag 3 april 2017

Jobbig kväll!


Bröt ihop fullständigt i går när jag hade lämnat av ungarna och kom hem till en tom lägenhet :-(
Jag bara grät och grät, och visste inte vart jag skulle ta vägen! Som en räddande ängel fick jag ett sms från lillebror med en förfrågan om att komma dit ut och käka lite grillad kyckling till kvällsmat, så jag åkte dit och skingrade tankarna - skönt! När jag kom hem blev jag dock lika ledsen igen, satte mig i soffan och tröståt lite chips och godis som blev över efter tacokvällen i fredags och stendäckade... Vaknade upp kl 01.15, hasade mig iväg till toan för att borsta tänderna och tvätta av mig sminket och gick och lade mig i sängen. Vaknade superpigg och sockerspeedad sex timmar senare... Tvingade mig själv att somna om och vaknade nyss!

Känner mig tung i huvudet av godiset och rödögd av gråtandet - håll tummarna för att det blir en bra dag i alla fall!

Inga kommentarer: