söndag 9 april 2017

*asgarv


Jag ÄLSKAR den här typen av humor ;-)

Förut fick jag hem mina älskade ungar - nu känner jag mig hel igen! Läste böcker för Noel när han skulle sova och har dessutom fått sällskap av honom i min säng nu, och lade mig bredvid Alva och höll om henne när hon somnade. Jag tänker på 11-åringens föräldrar och blir helt knäckt... Enligt kvällstidningarna känner sig terroristen nöjd med vad han har utfört - jävla, vidriga svin!!!

Nu ska jag sova!
I morgon börjar 7 veckors praktik på kirurgen/urologen, så några veckor framåt blir det tidiga morgnar och långa dagar :-(
På ett sätt ska det bli intressant att få se nåt nytt, men jag är faktiskt inte överentusiastisk; jag hade hellre jobbat "på riktigt" och fått lön under tiden som är kvar... Men nu är det verkligen nedräkning - 8 1/2 vecka kvar och sen är man färdigutbildad medicinsk sekreterare!!!

Inga kommentarer: