lördag 8 april 2017

Barnvecka


I morgon kommer ungarna - tjoho!!! Nu har jag fyllt på med grönsaker och frukt här hemma; det blir ju inte att man är så engagerad i vad man själv äter den veckan man är utan dem...

Den här eftermiddagen/kvällen ska spenderas raklång i soffan med boken "Häxan" som sällskap. I går följde jag livesändningarna från terrordådet i Stockholm helt maniskt från kl 15 till typ midnatt, så i dag måste jag försöka gå vidare! Men det är ju så fruktansvärt det som har hänt!!! Jag har ändå en hel del vänner/bekanta i Stockholm, och hela M:s familj bor ju där! Det var fruktansvärt nervöst innan man fick bekräftat att både mamman och syskonen var ok...

Jag kan nog fortfarande inte riktigt fatta att det verkligen har hänt, även om det inte var helt oväntat att något liknande kunde ske! Vi åker ju upp till Stockholm ganska ofta, men jag undviker helst city och Gamla stan när vi är där... Min svaghet är ju dock Mall of Scandinavia som jag slaviskt måste besöka varje gång jag vi åker upp, men jag är faktiskt rädd varje gång jag går dit! Vi ska åka upp till Stockholm igen i några dagar nästa vecka, men det blir nog första gången jag hoppar över ett besök på mitt älskade köpcentrum...

Inga kommentarer: