lördag 1 april 2017

En fartfylld eftermiddag


Efter jobbet mötte jag upp M och ungarna på Kvantum för överlämning, och efter att ha handlat lite åkte jag och barnen vidare till Rusta och jag köpte en torkställning, en gardinstång och en gardinkappa till fönstret över min säng.

Efter det åkte vi hem, satte på kaffet, vispade grädde, dukade fram jordgubbar och kladdkaka, och bjöd över brorsans fru och barnens kusiner på fika. Ena kusinen stannade kvar för övernattning, och eftermiddagen/kvällen bjöd på tacos, bandy, basket, dusch, krig och legobygge.

Nu har de somnat, och Alva ska snart också gå och lägga sig. Hon var supernöjd över att ha fått se Robin Bengtsson uppträda på Commerce i dag, och innan M tog med dem in till stan var de i skatehallen och tittade på en tävling där.

Jag ska också gå och lägga mig snart!

Inga kommentarer: