tisdag 14 juni 2016

Skön morgonpromenad

I dag var det midsommarfest på Noels dagis, så jag lämnade honom redan klockan halv nio (i samma veva som jag skjutsade Alva till skolan).

Direkt efter det åkte jag upp till berget och gick halvmilen - och slog mitt personliga rekord! Det kändes som att jag flög fram i spåret ;-)
Tror att det är dags att testa på att börja jogga lite nu.

Efter promenaden åkte jag till Ica Kvantum och handlade; blev akut sugen på vårrullar, jasminris och sötsur sås, så det får det bli till middag i dag.

I eftermiddag väntar jobb mellan kl 16-19, och lillebror är så himla gullig och är barnvakt i dag igen! Dagis stänger ju kl 17.30, jag slutar jobbet klockan sju och M kommer hem från Stockholm efter mig...

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen ;-)

Inga kommentarer: