lördag 25 juni 2016

Lördagsgodis

Jag brukar sällan känna mig stolt över mig själv, men nu i kväll gör jag det - jag är så glad och stolt över att jag lyckades hålla mig till mina dagliga points!

Nästan alltid när jag har tillåtit mig själv att spåra ur så har det hållit i sig i 3-4 dagar, men den här gången höll det bara i sig i en enda dag (och kvällen innan i och för sig, då jag fick för mig att jag var "värd" 10 Lindt-kulor)...

Efter kvällsmaten i dag var jag så sjuuukt godissugen och det enda jag ville ha var en stor bytta med Ben & Jerry-glass!
Jag åkte till Ica Kvantum och köpte chips till M och hade således alla chanser i världen att köpa med mig en glassbytta hem, men vet ni vad!?!

Jag köpte en klase bananer och en ask med körsbär istället...

Nu är det dags att sova!
I morgon blir det en sväng till Ekehagens forntidsby OM det är fint väder ;-)

Inga kommentarer: