torsdag 30 juni 2016

Midsommar = +0,8 kg

Usch, vad jag känner mig less just nu :-(

Ett plus på vågen var väntat efter utsvävningar både fredag och söndag, men ändå känns det så jäkla tröstlöst... Jag tycker att jag kämpar och kämpar med att räkna mina jäkla points och undviker så himla mycket som jag hade velat äta egentligen, men ändå ger det knappt några resultat! Det räcker med att man går utanför ramarna vid ETT tillfälle och så tar det typ tre veckor att komma tillbaka...

Just nu är jag så himla sugen på att bara skita i allt och trycka i mig en 200-grams chokladkaka typ, men det vet jag ju att jag bara mår ännu sämre av.

Åh, varför fick jag dessa jävla gener som gör att man går upp i vikt bara genom att titta på en jäkla kaka? Och varför ska det vara så förbannat svårt att gå ner i vikt!?!

Ja ja, jag kämpar vidare...

Inga kommentarer: