onsdag 15 juni 2016

Jaaaaaa!!!!!

Jag är under 70 kg!!!!!!!

Alltså, -2,9 kg på 2 månader är ju ingen större bedrift, men det beror dels på all inclusive-veckan i Spanien och dels på att jag spårade ur fyra dagar i sträck (!) för ett tag sedan (26-29/5)... Det tar ju så sjuuukt lång tid att komma tillbaka efter ett snedsteg!

Men den senaste tiden har det gått riktigt bra och jag är taggad till tusen! Märker dock att jag verkligen väcker den björn som sover när jag äter socker, så jag funderar på om jag ska köra helt sockerfritt en period eller om förbudet bara ger mig mer sug...?

Hur som helst, nu bär det av till gymmet. I kväll ska vi ha pizzakväll hemma hos Camilla, så det är bäst att ligga i och starta förbränningen redan nu ;-)
Tanken är att äta 1/4 pizza och lite pizzasallad, så att jag håller mig inom mina dagliga SP.

Inga kommentarer: