måndag 13 juni 2016

Frukost på tu man hand

Det är ju sällan man spenderar tid med ett barn i taget, men i dag är det mamma-Noel-tid som gäller.
M har åkt till Stockholm, Alva är i skolan och jag börjar inte att jobba förrän klockan fyra. Jag lämnar alltså Noel på dagis kl 15.30 och strax efter kl 16 kommer lillebror och hämtar honom (han ska vara barnvakt ikväll. Och i morgon)...

Vi passade på att ta sovmorgon i dag och gick inte upp förrän kl 9.30. Då åt vi frukost, och sen stod "rita teckning" på schemat. Efter det sminkade jag mig och Noel tog en skön dusch. Nu ska vi åka iväg och panta flaskor/burkar, och efter det blir det en sväng till Grönsakshuset för att se om de har några vita ananasjordgubbar till försäljning. Sen blir det makaroner och stekt falukorv till lunch (Noels önskemål), och efter det är det nog dags att bege sig till dagis och jobb.

Hoppas att ni får en bra dag!

Ps: min frukost "kostade" 4 SP och vikten stod still på 70,2 kg i morse trots mina kalasutsvängningar i går ;-)

Inga kommentarer: