torsdag 16 juni 2016

Godnatt

Nu är det dags att sova; väckarklockan ringer kl 06.30 i morgon bitti och då är det dags för Alvas skolavslutning. Tänk att min lilla prinsessa slutar lågstadiet - vart tog tiden vägen egentligen?

Och det roligaste av allt - förut plingade det på dörren, Alva öppnade och utanför stod hennes älskade farmor från Stockholm!!! Vi bestämde oss för ett tag sedan för att vi skulle ordna detta som en överraskning åt henne, och hon blev såååå chockad! Och superglad!
Dessutom får hon åka med farmor upp till Stockholm på söndag och spendera första delen av sommarlovet där - hon är i extas ;-)

För att byta samtalsämne så vill jag be er att hålla tummarna för att min hals är bättre imorgon. Jag har haft jätteont i halsen hela dagen och svårt att svälja... Köpte Strepsils förut, men tycker att jag blir helt uppsvälld i magen av dem! Och de hjälper ju bara under tiden som man suger på dem, och får inte ta dem oftare än var tredje timme... Nej, i morgon får det bli färsk, riven ingefära i kokande vatten!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad roligt! Då hoppas jag vi får träffa henne snart! Hon borde få göra samma sak m Leo och bara plinga på.. Han skulle ju bli överlycklig! :-)