onsdag 15 juni 2016

Helt död!!!

I dag tog jag ut mig fullständigt på gymmet - jag värmde upp med 1 km promenad på 9:56, sprang (!) 3 km på 20 minuter och avslutade med blandad gång och jogging i 1 km på 7 minuter.

Totalt: 5 km på 36:56

För mig är det här overkligt bra; jag tror inte att jag har sprungit mer än några meter i sträck sedan gympan i skolan för typ 20 år sedan...

Däremot håller jag ju inte med om att man mår så förträffligt bra efteråt - jag mår illa och har huvudvärk :-(
Jag får ALLTID huvudvärk efter ett träningspass! Och jag dricker vatten både före, under och efter passet så det kan inte handla om vätskebrist...

Jag känner mig jäkligt nöjd över min prestation, men jag mår ju verkligen inte bra i kroppen som många andra verkar göra! Så att träna innan jobb eller skola är helt uteslutet...

Nåja, svetten rann och håret var helt dyblött så några kalorier förbrukade jag nog i alla fall ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Testa vätskeersättning istället. Så får du i dig salterna också.. Grymt bra jobbat!!