lördag 1 november 2014

Huvudvärk

Inatt vaknade Noel kl 03.15 och vägrade att somna om... Han låg och tjatade och beklagade sig och gick på toa och gnällde i säkert 40 minuter, och sen äntligen somnade han igen...och sov till kl 9.10 ;-)

Själv vaknade jag med sprängande huvudvärk, och har precis svalt ner två Treo... Och jag är övertygade om vem/vad jag ska skylla på - nötbiskvin! Den är en riktigt lömsk sockerbomb...

Ligger här nere och hör hur de andra käkar frukost där uppe - ska försöka att kurera mig fort så att jag kan gå upp och göra dem sällskap! Känner mig som en usel värdinna - kom hem från jobbet i torsdags och var komatrött, kom hem från jobbet igår och var om möjligt ännu mer komatrött och idag ligger jag här nere som en klubbad säl...

Men jag får ta igen det med råge om en stund idag samt imorgon; tänkte ta med Marie på en tripp till Hem & hobby i Hjo nu på förmiddagen och eventuellt en sväng till Falbygdens ost efter det (om det är öppet idag)... Ikväll blir det en promenad till minneslunden för att tända ljus och gråta en liten skvätt.
Känner mig helt blödig och svag idag :-(
Skyller på huvudvärken och hoppas att det går över!

Hoppas att ni får en fin Alla helgons dag, allihopa :-)

Inga kommentarer: