torsdag 20 november 2014

Mätt och belåten

Ligger här i sängen och lyssnar på regnet som skvalar utanför, känner mig mätt och belåten och så otroligt tacksam över att ha så fina vänner som jag har... Jag älskar våra små sammankomster där vi luftar allt mellan himmel och jord, snackar skit och skvallrar ;-)

Maten ikväll var helt underbart god och jag har säkert redan spräckt veckans propoints-budget, men det struntar jag i... Livet är till för att levas och idag kändes det 100% rätt att äta gott, njuta av maten och skippa räknandet och det dåliga samvetet!
Nu blir det två dagar av nyttigt tänk igen, och på lördag är det julbord med jobbet (och då räknas inte heller några pp)...

Nu är det dock dags att sova; jag öppnar på jobbet imorgon och väckarklockan ringer kl 05.50. Godnatt!

Inga kommentarer: