fredag 14 november 2014

Dag 1 med min Fitbit Flex

Idag åkte jag bil till jobbet, satt i kassan i 9 timmar (minus raster) och åkte bil hem igen - och tro det eller ej, men jag har ändå kommit upp i 10 219 steg och fått 4 ap!!! Helt ofattbart...
Och jag blev typ livrädd när jag hade nått målet på 10 000 steg, för då började armbandet vibrera och lysa - jag ÄLSKAR min lilla leksak! Det ska bli kul att se hur den registrerar min sömn inatt också...

Och på tal om sömn så är det dags att sova nu! Jag somnade på soffan förut, och imorgon ringer väckarklockan kl 06.40 = Alva har handbollscup i Tibro halva dagen!

M sa förresten att föreställningen ikväll var superbra! Han hade skrattat så att han grät, och ett bättre betyg kan ju inte en present få; kul att han gillade den!

På återseende imorgon... Godnatt!

Inga kommentarer: