lördag 1 juni 2013

Dagen i bilder

Jag började med att porta min snarkande sambo från sovrummet för ett tag sedan och när det blev en ledig plats i dubbelsängen så flyttade Alva in istället... Igår portade jag henne också p g a att hon vispar runt som en elvisp i sängen och gör konstiga ljud när hon sover - jag och Noel har nog aldrig sovit så gott som inatt!!!

Noel sov oavbrutet fram till kl 06.10, drack välling och somnade sen om till kl 07.30... Härliga lördag!
Sen gick M upp med Noel och fixade en god frukost, och jag och Alva låg kvar i sängen i över en timma ;-)

Nu ska vi fixa iordning oss och sen drar vi iväg till Hjo! Jag snor ett koncept från en annan blogg jag läste igår, och redovisar dagen i enbart bilder... (Egentligen körde hon EFIT - Ett Foto I Timmen, men jag modifierar detta lite)...

Ha en bra dag, allihopa!

Inga kommentarer: