fredag 21 juni 2013

Avslutning

Kvällen avslutas med lite nötter, mörk choklad och Pepsi Max ;-)

Det har varit en bra dag, trots regn, men samtidigt så känner jag mig lite halvledsen nu när jag ska gå och lägga mig... Jag känner mig tom inombords... Och ensam... Lite nere... Deppig...

Jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt som kom över mig för stunden, för dagen har som sagt varit bra och väldigt trevlig fram tills nu...
Jag vet inte om det kan bero på alla glada midsommarbilder på Facebook och Instagram att det känns lite "vemodigt"; det är vid såna här tillfällen som det slår en att ens familj nuförtiden är väldigt liten och att kompis-skaran är ännu mindre!

Nåja, jag ska inte fördjupa mig mer i ämnet för tillfället utan försöka att ladda om psykiskt inför imorgon - jag stänger i Förbutiken och jobbar kl 14-22.15 :-(
Och det värsta är att ALLA andra butiker i gallerian är stängda, så det kommer att kännas helt öde att stå där ute i åtta timmar... Troligtvis kommer det inte att bli alltför mycket att göra för min del med tanke på att både V75 och Stryktipset har spelstopp på söndag den här helgen, och det som man då får fördriva tiden med är att städa... Och hur kul är det!?! Det känns som att man straffas dubbelt liksom :-(

Usch, vad deppigt det här inlägget blev!
Jag hoppas att alla ni andra har haft en riktigt bra midsommarafton och att ni får en trevlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer: