fredag 14 juni 2013

En bra dag idag...

Bilderna i förra inlägget förmedlar inte riktigt hela sanningen; jag åt faktiskt inte allt - det blev 1/2 kebabrulle och typ tio godisbitar... Och glassen, men den var inte ens god :-(

Dagen idag har för övrigt varit jättebra!

Klockan 06.20 ringde klockan och då väntade dusch, påklädning och frukost.
Klockan 08.30 började Alvas skolavslutning, och den höll väl på i en timma ungefär... Sen var det kramkalas och överlämnande av blommor till fröknarna, och efter det så åkte vi hem och packade väskorna och drog till badhuset = bad och lek i 4 timmar!
Sen åkte vi hem och vilade i ca 1 1/2 timme, och efter det så åkte vi iväg till brorsan och åt god mat ;-)
Sen åkte vi till Sigges och köpte lite godis och åkte hem och kröp upp i soffan framför AFV (Americas funniest homevideos), och ungarna kom nog inte i säng förrän kl 21.00...

Men vi är ju lediga imorgon ;-)
Och på söndag ;-)
Och jag och barnen är lediga på måndag också ;-)

Imorgon väntar kalas hemma hos brorsan på eftermiddagen, och om vädret tillåter så ska jag inviga mina nya walkingskor och traska runt femman på berget på kvällen!

Nu ska jag försöka att sova - godnatt!

Inga kommentarer: